top of page

סיפור הלידה של אורי


הכל היה מוכן עד הפרט האחרון, שלב אחרי שלב. את היית אמורה לצאת אל העולם בניתוח קיסרי מתוכנן, ביום רביעי, כ״ז בשבט תשע״ח, ה-14 לחודש פברואר 2018, בדיוק ביום האהבה.

היה ברור מי יהיה צוות הרופאים, המרדימה, הצלמת בניתוח וכמובן הצלמים מהתכנית בייבי בום, כי לידה כזאת לא קוראת כל יום.

אבל לך היו תכניות קצת אחרות. ביום ראשון ה11/2/18 התחילה לאמא ירידת מים. זה לא היה שטף עצום כמו שרואים בסרטים, אלא טפטוף עדין שאפשר כמעט לפספס. ככל שהזמן עבר הטפטוף היה יותר ויותר ברור, וכבר אי אפשר היה להתעלם ממנו. אז אמא התעשתה, שמרה על קור רוח, ומיהרה לקוסמטיקאית לסדר ציפורניים במיוחד לכבודך!

עם מגבת ספוגה במי שפיר, אמא חזרה הביתה והתקשרה לספר לי. היה ברור שהתכניות קצת משנות מסלול, אבל שמרנו על רוגע ונתנו לדברים לקרות.

אמא ואבא ארזו את התיק והלכו לבית החולים כדי לבדוק אם הלידה תוכל להיות בבוקר ולא בלילה (היו לנו עוד כמה תמונות הריון להספיק לעשות) :)

וככה הדברים התקדמו, היינו בקשר לאורך הלילה וב5:30 לפנות בוקר אמא הודיעה לי שהניתוח נקבע ל7:00. ההתרגשות התחילה לחלחל :)

נפגשנו כמה דקות לפני בלובי של הבית חולים, למרות הקור והעירוי שכבר היה מוכן, אמא התלבשה יפה לכמה תמונות הריון אחרונות. משם עלינו חזרה, כדי להתארגן לניתוח. כמובן שהלו״ז קצת השתנה והניתוח התאחר, אבל בינתיים אמא ואבא זכו להמון ביקורים, נישוקים וחיבוקים שהרגיעו את ההתרגשות ומילאו את היום באושר ושפע של אהבה, ככה זה כשאמא מיילדת בעצמה.

ואז הגיע הרגע הגדול! חדר הניתוח היה ערוך ומוכן, מלא במיטב הרופאים, מיילדות, מרדים וכמובן צלמת. לבשנו בגדים סטריליים, אבא קרא תהילים, אמא קיבלה אפידורל ונכנסנו לחדר הניתוח.

הניתוח בוצע במקצועיות רבה ע״י ד״ר רוני חן, וד״ר ליאת זלצר ותוך כמה דקות בשעה 10:17 ביום שני ה12/2/18 יצאת אל העולם, אורי. אל תוך האושר והאהבה האינסופית של הוריך. אמא נשקה לך בהתרגשות ואבא החזיק אותך, עור לעור ואת מיד נרגעת. זיהית את קולו וידעת שאת בבית.

כבר בחדר ההתאוששות ינקת בהצלחה, ואני זכיתי לראות את אמא ואבא הופכים להורים לארבעה!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page